ورق-کامپوزیت-آلومکس

ورق کامپوزیت آلومکس

ورق کامپوزیت آلومینیوم آلومکس : مجموعه آلومکس را با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه تولید و ارائه ورق های کامپوزیت میتوان یکی از پیشگامان عرصه تولید ورقهای باکیفیت دانست.در این بخش از کامپوزیت یار قصد داریم به برسی مشخصات و قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم آلومکس بپردازیم.

این شرکت همواره با تولید ورقهای با کیفیت در ضخامت های پوسته 0.5 و 0.3 با قابلیت شیار و خم بالا . و تولید پنل های کامپوزیت کندسوز از تولید کنندگان مطرح و برجسته ی ورقهای آلومینیومی نما میباشد.

همچنین در سال 1398 با تکیه بر دانش بومی موفق به تولید پنل های کامپوزیت هسته آلومینیومی شد که جزو پیشرفته ترین انواع ورق کامپوزیت بشمار می آید.

استفاده از آلیاژ آلومینیوم 3003 ، پوشش رنگ PVDF و استفاده از چسب باکیفیت برای چسباندن لایه های آلومینیوم. به لایه پلی اتیلن باعث شده تا محصولات آلومکس جزو مقاوم ترین و با ثبات ترین ورق های آلومینیومی نما باشند.

ورق کامپوزیت ALUMAX
  • پوشش رنگ: PVDF
  • ضخامت پوسته: 0.3 و 0.5
  • قابلیت شیار و خم : بسیار بالا
  • ضمانت و بیمه : 20 سال
محبوب

محصولات آلومکس با داشتن استحکام ، انعطاف و شکل پذیری بالا ، دارا بودن بیست و چهار رنگ متنوع . و زیبا ، مقاوم بودن در باران های اسیدی و ثبات در شرایط جوی مختلف مناسب برای نمای هر پروژه میباشد.

لازم به ذکر است که ورق آینه ای طلایی آلومکس (MI-078 gold mirror) آنادایز بوده و دارای ثبات رنگ بسیار بالایی می باشد که در طول زمان نیز رنگ طلایی خود را حفظ میکند. 

فروش به قیمت کارخانه

جهت مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام کامپوزیت یار ، دکمه زیر را لمس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× ارتباط در واتساپ